fredag 7 november 2008

Skillz eller vadå?

Jag vaknar efter att ha trängts med Chrissan i hennes säng, hon påstår det är jag som tagit plats, jag säger tvärt om, de första jag gör som alltid är att kolla mobilen, och chrissan som då sov och vaknade till frågade vad jag gjorde, jag svarar "Varför är klockan 7:45?"

Det visar sig alltså att vi vaknat 5 minuter efter att bussen från STAN går, och att Chrissans väckarklocka inte har ringt.. så det får bli mysdag hemma istället! För det är ju inte så värt att pallra sig ner till stan och åka andra bussen och vara på skolan en halvtimme/timme nånting och sen köa med alla andra från skolan och ta 12 bussen hem!

Nu ligger vi i Chrissans säng och bloggar och läser bloggar på varsin Laptop, hennes är dock miniliten så det känns nästan som jag har en stor klump i knät, vilket inte riktigt är sant, den är stor, men det är ju inte precis den största laptopen som finns! Bara 15,4 tum eller nått!

Jag har ett stort sug efter att lyssna på smurfarna, hittade inte nån av smurfskivorna igår, tycker ju dom BORDE befinna sig i min skivhylla men de gjorde dom inte, annars hade jag packat ner dom i väskan!

1 kommentar:

Christina sa...

Haha vi har ju det bästa skillsen ;) men mobilen ringde ju aldrig XD :O lite fräckt va :O?