måndag 24 november 2008

P-more

Varför tänker jag på preventivmedel då det står P-more?
För alla som inte förstod det så är det en förkortning av Paramore.. har varit på opepp humör hela dagen så nu på kvällen har jag roat mig med att kolla småskumma videor på youtube, bara jag som roar mig med sånt?



Iallafall vi ska inte nämna hur dåligt det gick idag, är trött som fasen i kroppen efter ridningen, jag och Mon Amie går verkligen inte ihop, hoppning var det antingen 0 eller 190, å ingen kontroll alls, förvånad över att jag satt kvar eftersom det var lite Mulle-aktig ridning, alltså ryttaren är några meter över sadeln och hästen springer!

Sen dressyr, det gick väl rätt hyfsat egentligen, även om de kändes som det var lite samma sak där, antingen så låg hon på och rusade eller så skrittade hon sakta sakta, men nu får man inte skylla på hästen, utan det är alltid ryttarens fel, eller så funkar inte kemin mellan ryttare och häst om man inte vill klanka ner på sig själv helt!

Inga kommentarer: