söndag 2 november 2008

Just bring me home

Har spenderat dagen framför datorn, fy fy Jenna, men nu ska jag iallafall göra nån nytta och skriva ett litet blogginlägg!

Fick nån dålig idé att sitta och kolla på ikea's hemsida, men tyvärr ger den sidan ett sånt flytta hemifrån sug! Dock får jag inte egentligen nått sug efter att flytta in i en liten sunkig 1:a (läs garderob) utan i en fin lägenhet på nått annat ställe än skellefteå, t.ex. ett helt annat land (Los Angeles, CA, USA) och ha tillräckligt med pengar att kunna inreda precis hur jag vill!

Mysiga soffor och en stor tv med DVD och surroundljud och en stor samling med filmer och ännu mer CD's..

Och självklart ett mysigt mörkt sovrum med en stor och skön säng som jag kan ta hur mycket plats jag vill i, sen gärna en stor balkong i stil med balkongerna till hörnlägenheterna vid älven i stan! Nog för att jag och Chrissan nångång ska bo där, i framtiden då vi är rika!

Å sen så ska ju även köket vara fint! Så att t.o.m jag trivs med att laga mat där!

Vad mer, ja just ja, så ska det ju finnas utrymme för min blivande hund att sova, och en egen liten korg med leksaker (som egentligen kommer sluta med att dom ligger överallt!

För mycket krav?

Inga kommentarer: