lördag 29 november 2008

If it's too loud you're too old

Godmorgon alla (dom få) som läser min blogg!
Ligger och är lat på en madrass på Chrissans golv! Är lite smått lycklig eftersom jag fått veta att johan palm åkt ur idol, nej jag gillar inte gråtande målbrotts "pojkar"

Självklart var Diva sådär supermysigt jätte bäst som alltid, dessutom var hon på kramigt humör, och småfjortisarna som skulle sitta och kolla på då vi red var smarta och gled ner från staketet i overall.. Smart? Både Diva och Västerbo hoppade till, tror dom andra hästarna var för långt bort för att reagera på det, och så går ungarna bara.. nog för att både jag och malin satt kvar och inget farligt hände mer än att hästarna hoppade till rätt ordentligt.. men visst fasen kan man väl typ stanna upp och se om det gick bra och be om ursäkt för att hästarna blivit skrämd?
Suck för fjortisar...

Sen efter skolan for jag, Chrissan, Grunko och Colby på stan och åt på Subway, eller ja, jag, Chrissan och Grunko åt, men Colby hade inga pengar så hon fick smaka lite av oss andra!

Sen gick jag och Chrissan runt på stan, jag köpte en ny huvtröja som är rosa och det står "if it's too loud you're too old" på, den skrek helt klart "Jenna" för de flesta som känner mig känner till vilken ljudnivå det är hemma hos mig, och i mitt rum, så fyllde jag på mobilen igen, så nu kan jag ha kontakt med omvärlden igen!

Chrissan köpte Svenska översättningen på Twilight (Om jag kunde drömma) och ett par nya vinterskor som verkar jätte mysiga! Jag måste oxå ta och köpa mig nya skor, mina älskade Reebok börjar bli för välanvända för att hålla borta kylan från mina fötter, dessutom kanske det är dax att skaffa nå nya eftersom jag köpte dom förra mellandagsrean, och ja, det är snart ett år sen, Kvalité? OJA!

Idag ska jag hem till mormor och morfar och fira Lilla jul, en finsk tradition, då får man ibland små julklappar, typ skumtomtar! Som sagt, jag tycker om att suga av skumma tomtar, som sa i bussen för många år sen, typ 1:an?

1 kommentar:

Christina sa...

boken var ju helt underbar ;) och skorna är fortfarande supermysiga :)