måndag 17 november 2008

I will sleep till May



Nu ska jag lägga mig och se någon film, vilken vet jag inte riktigt än! Har ju fortfarande Staffans filmer hemma så jag har några alternativ, dessutom la jag in två nya filmer på datorn igår Accepted och American Pie 2.. kanske se någon av dom?

Eller slå på stort och se Omen 666, det känns som de var länge sen, och dessutom tycker jag om filmen, en småcreepy unge, rottweilers och allmänt lite sadistisk och satanistisk!

Min nya "can't get enough" sak just nu är Estrella's Vicknings Chips.. Brukar inte tycka om Estrella egentligen men just dom är salta och goda!

Har ridigt Doolittle idag, först tränade vi skänkelvikningar på förmiddagen, jobbigt men det är kul då det funkar och väldigt nyttigt för man måste tänka framåt, men samtidigt åt sidled.. svårt att förklara..

Sen hade vi "markarbete" på eftermiddagen, det som räknas till markarbete nu då vi är på KDRF är det som var hoppning då vi red på SRK, Weird!
Men det var då kul iallafall, dock svårt att ändra galoppsprångens längd på en liten pigg ponny!

1 kommentar:

Christina sa...

alltså är filmen alldeles lagomt du :)