tisdag 4 november 2008

How did we get here?

Paramore har släppt videon till deras nya låt Decode (dock bara i USA så här långt) som för i övrigt är med i soundtracket till Twilight, är det en anledning att se filmen, ungefär som att man sett Dare Devil och The Punisher bara för att det är bra låtar i soundtracket fast filmerna är urdåliga?

Eller som att man fick ett behov av att se Blood And Chocolate bara för att Stand My Ground är med i trailern? Nog för att Blood And Chocolate är ju iallafall bra!

Näe nu ska jag sova, glömde bort tiden, eller ja, jag har ju faktiskt sovit en stund nu på kvällen, kanske inte det smartaste jag gjort!

Och förhoppningsvis så låter jag bli att ligga och filosofera om allt möjligt den här natten oxå som jag gjorde förra natten, och helst vill jag låta bli att ha mardrömmar!
Har verkligen sovit jätte konstigt dom senaste veckorna, varit helt paranoid och antingen inte kunnat somna ordentligt utan slummer sovit eller då jag väl sovit så har jag drömt mardrömmar..

Inga kommentarer: