fredag 14 november 2008

Godmorgon

Har hela dagen varit trött, frusen och grinig! Alla som jag såg som jag inte gillade fick mig att vara irriterad!

Men nu har jag iallafall sovit i säkert två timmar! Pappa kom in och frågade om jag skulle komma och äta glass, jag sa näe, vände mig om och somnade om igen, vad fasen är det med mig? Nog för att det finns ju en liten anledning till varför, har inte lyckats vända till dygnet, tror inte jag har gjort det på hela terminen för jag går och lägger mig för sent HELA tiden! Sen är jag trött på dagen, men blir pigg på kvällen, en ond cirkel det dära!

Att jag sen har haft väldigt svårt att sova, haft mardrömmar och allmänt varit paranoid så jag inte ens kunnat somna gör ju inte det hela så mycket bättre men nu ska jag iallafall spendera helgen med att sova ut, sova ut riktigt riktigt mycket!

1 kommentar:

Christina sa...

jag drömmer också konstiga saker. Och det hjälper ju inte att man har villgott där nu...

och nej, jag har inte köpt nåt idag...