tisdag 11 november 2008

Where's the angels when we need them?

Sitter på skolan och har sådär jättetråkigt, Chrissan och Malin är borta, jag har inte hunnit kolla vad vi ska ha idag, men jag har tråååkigt! Var nästan inga från skolan i bussen idag så jag gissar på att alla är bortsprungna typ!

Just ja, brorsan fyller år idag, 16 blir han tydligen, det förvånar de flesta!
Han iallafall spela "Att vara 15 år" för han, han tyckte den sög, men den är så klockrent han!
Nej, nu ska vi vara snäll för jag fick låna hans hörlurar imorse, inte för jag vet hur mkt han var vid medvetande eftersom han svarade "Okey, ta dom då, bara du går härifrån så jag får sova!"

Nu ska jag sluta babbla på, sitter å lyssnar på Crucify - Tori Amos, bara för att alla intressesmurfar ska anteckna duktigt!

Och Staffan är dum för han kom inte på vad jag skulle skriva om!

1 kommentar:

Christina sa...

du får ta å pallra dig hit imorgon ;)