måndag 27 oktober 2008

Broken, Lifeless..

Sitter just nu och lyssnar på October, lite för att den är jätte fin och jag får bilder av hur någon försöker springa i en skog fylld med orange/röda och gula fina höstlöv, ala amerikanska filmer, men personen bara faller ihop, försöker resa sig och fortsätter springa men faller ändå ihop gång på gång... nej låten är inte positiv, men den heter ändå October och det är Oktober just nu!




Har inte hunnit blogga i helgen, jag vet att jag är elak på den punkten!

I lördags var jag iallafall och firade Cissi som fyller år imorgon! Vi firade även Jenny som jag inte vet när hon fyller år eller har fyllt år, å så sa vi grattis till Giti som faktiskt fyllde år då, men inte fick han nå presenter inte!


Iallafall så var väl dom flesta i lite kemisk obalans, och ja, även jag..
Så vad hände, ja du, staffans ben blev vaxade han skrek så det lät som han höll på att bli flådd levande!, och även Poro's bröstkorg fick två hårlösa märken!
Malin dök upp trots allt efter några timmar och ja jag blev glad! Så lyckades vi hamna i nån skum hög mitt på golvet (jag och malin alltså) hon sätter på en då man minst annar det!


Även Lappen dök upp till allas glädje! Härligt att träffa han, det gör man alldeles för sällan!

Åkte sen hem till Didde och sov hos han, och blev smått mobbad av han, han påstod jag inte gick rakt! Och att jag svamlade på om de mesta!

Sen igår så var jag ju som sagt med Didde på morgon och fick sen hämtning av Bosse, så åkte jag och firade Maria som fyllde 8 år tiden går fort och blev ännu mer mobbad bara för jag låg å var halvdöd i soffan! ALDRIG MER ALKOHOL!

Sen så kom Grunko förbi så åkte vi hem till pappa och såg film, Underworld igen, av någon anledning verkar dom flesta killar gilla att se den, beror de på att de är fantasy, massor med olika vapen, eller helt enkelt att de är en snygg tjej som springer runt i latex?
Idag måste jag städa för en viss liten söt Annic kommer imorgon! Längtar!

1 kommentar:

Christina sa...

man ska aldrig säga aldrig....

så dom ser på den av samma anledning som vi?