onsdag 1 oktober 2008

Rock Out

Nu har man då sovit ut iallafall ca 11 timmars sömn blev det!
Magen är lite knasig fortfarande, har muskelvärk och lite huvudvärk men tröstar mig bra med Paramore - Decoy!

Och på tal om det så snart är det dax för EMA igen! Den 6/11 rättare sagt! Och därför tycker jag att ni alla borde ta och tokrösta på Paramore! bara tryck på länken --> http://ema.mtv.se/vote/#__rock_out

Och sen är det ju självklart Paramore ni ska rösta på, MÅNGA ggr! Ni kan få ge en liten röst till 30 seconds to mars, för att Jared Leto är snygg trots att han skulle kunna vara min farsa! Och en liten till Linkin Park bara för att dom faktiskt var bra en gång i tiden!

Nä nu ska jag nog göra mig i ordning för stan där jag ska träffa mina underbara vänner Chrissan och Malin och sen ska vi göra marknadsundersökning till vårat projektarbete!

Jag kom just på att vi snart behöver komma på ett riktigt namn till vårat lilla företag!

Sen ska vi kolla lite andra grejer oxå, t.ex. Laptops!

2 kommentarer:

Uno de los Condenados sa...

Hi, nice blog. I just want to say hello, greetings from México

Christina sa...

jag röstade före dig ;) det var ju faktiskt jag som tipsade dig omdet hela ;)