torsdag 30 oktober 2008

Ouuusch

Chrissan har idag roat sig med att klämma pormaskar på mig, jag lovar hon är väldigt sadistisk då hon gör det, ibland känns det ungefär som om hon ska trycka sönder näsan, eller vars hon nu klämmer! ONT JA!

Okey de där kanske var lite onödig information, men ja, de är ju min blogg så vem blir förvånad överhuvudtaget?

Imorgon ska jag och chrissan till stan och sen ska jag, chrissan och pingu dra oss till skabbhamn, ja ni läste rätt.. Jag som är anti skabbhamn ska dit, och chilla film i pingus rum som max är 15 grader varmt, någon som har en skoteroverall att låna ut?

Vi ska iallafall ha skräckfilms maraton på stor bild och på hög volym, så jag behöver alltså frivilliga, snälla nyktra sovkompisar, gärna rökfria oxå!
Doris kanske vore en idé, ett minus är ju alla sekelpussar man hinner få!

1 kommentar:

Christina sa...

haha du är söt du ;) kanske dags att sova nu?
jag har en flytoverall som du kan få låna :) annars får du ju dela säng med mig och älsklingen ;)
men du ska hålla mig i handen då jag ska klippa mig :P
och ja, jag njuter rejält av att klämma pormaskar ;)