måndag 6 oktober 2008

Namnsdags måndag

Vaknade i morse och hade fått ett grattis på namnsdagen sms av mamma, egentligen vem firar namnsdag på RIKTIGT? Jag har under alla mina långa å många 18 år aldrig firat min namnsdag mer än att någon säger grattis på namnsdagen.

Nu är det väl inte så många som vet vad jag egentligen heter, de kan ju nästan vara lite krångligt de där, men så länge alla säger Jenna så är jag nöjd!

Ska snart gå och borsta hår och tänder, fläta ihop håret och gå ner till stallet!
Få se om jag rider båda passen idag, har nån heludda öm knöl i nacken, finns några spekulationer om vad det är, senadrag, blivande siamesisk tvilling och cancerknöl!

Ska till stan efter stallet (och en välbehövlig dusch) och självklart träffa sötisen Didde <3
Saknar min lilla pojke!

Inga kommentarer: