söndag 12 oktober 2008

Inget att säga


1. Vilken svordom använder du mest?
Helvete, jävla(r), fan och FUCK!

2. Hur många resväskor äger du?
Ingen! Reser aldrig!

3. Var köper du dina matvaror ifrån?
Första bästa matbutik, räknas godis som matvaror?

4. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Är rätt 50/50, men jag tror jag är lite av en linslus!

5. Vilken var den senaste filmen du såg?
Underworld med Staffan var då senaste hela filmen, för jag halvsov en stund då jag såg Ps. I Love You med Malin!

6. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Diva, no matter what!

7. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Ingen, dock var senaste Blackmore's Night Winter Carols

8. När var senast någon stötte på dig?
Igår? Dock så var det väl inte direkt seriöst

9. Vad åt du till middag senast?
Ris och renskav tror jag!

10 Använder du huvtröjor?
Alltid!

11.Har du problem med höger och vänster?
Ibland då jag ska förklara något!

12. Vilken är din karusell på ett nöjesfält?
Floomride!

13. Tittade du på tecknat när du var liten?
Typ hela tiden

14. Äger du några popband t-shirts?
Har en gigantisk Spice Girls T-shirt i garderoben, funkar fin fint som rid och sov t-shirt

15. När flög du senast?
Typ 3-4:an över skelleftekommun med klassen

16. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
hmm, 2-3?

17. Läser du för skojs skull?
Japp, tycker om att läsa! Ge mig tips på en bra bok?

18. Pratar du några andra språk?
Jennaianska (jag lovar de är ett eget språk) och Engelska, skulle vilja kunna Finska och Holländska, även italienska vore intressant att kunna..

19. Diskar du din egen disk?
Vi har fin diskmaskin hemma

20. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop, Compaq Presario CQ50 (skulle inte vetat de om de inte stod)

21. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Planerar en piercing i naveln, när det blir vet jag inte..

22. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Vet inte, mitt sätt att "dejta" är rätt billigt

23. Vad har du med dig in på bion?
Massor med godis, en god dricka t.ex. Fanta Exotic Thrill och CHRISSAN!

24. Vad har du för väder?
Enligt datorn sol och 10+, enligt mina ögon småmulet och blåsigt

25. Gillar du att flyga?
Enda gången jag gjort de gillade jag det då!

26. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, skulle inte kunna vara tsm med någon humorbefriad!

27. När sov du senast på golvet?
Vet inte, höll på att somna sittande på golvet på skolan i onsdags, räknas det?

28. Vilken är din favorit drink?
De vet jag inte!

29. Gillar du din boende-situation?
Hade gärna bott i egen lägenhet i stan med närheten till mina vänner, men de är tryggt att bo i ersmark med familjen

30. Vilken är din mammas hemstad?
Har för mig att hon är född i Avesta typ? Fast hon är uppvuxen och bosatt i Skellefteå

31. Din pappas hemstad?
Skellefteå

32. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
3-4 om jag ska fungera lite..

33. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Onej, går ju naturbruks!

34. Vilken är din favoritfrukt?
Vet inte, Ananas, Clementine, Banan..

35. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, bättre äta lite än att jaga kalorier!

36. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19, jag är snart stenåldrig!

37. Tror du på liv på andra planeter?
Lite, känns lite långsökt att vi skulle vara ensamma!

38. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på Gud

39. Vad var det senaste du åt?
Mackor..

40. Gillar du senap?
På korv, dock gillar jag inte korv..

41. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det lööser sig!

I värsta fall nöter jag Eternal Sunshine of the spotless mind och planerar flykt utomlands och namnbyte!

42. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Får höjdskräck om jag står på en stege, så nej!

43. Har du någonsin köpt något från Tradera, vad var det senaste i så fall?
Näpp aldrig!

44. Tycker du om att krama folk?
Ja, kramar de flesta

45. Äger du en digitalkamera?
Oja, dock så har jag inte hittat batteriladdaren på ett tag!

46. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Amy Lee, Hayley Williams (fattade inte hur de gick till, men please gief håret!), Nemi (räknas hon som kändis?)

47. Tycker du att du är attraktiv?
Inte precis!

48. Kan du berätta allt för någon?
Ja, min räddare i nöden, Chrissan, tyvärr är det så sällan vi är ensamma och kan prata om allt möjligt..

Inga kommentarer: