onsdag 29 oktober 2008

I Want OUT!

igår kom Annichen och stannade tills idag, det var mysigt, även om vi inte gjorde så mkt, tjollrade på med folk å satt å pratade.. å körde Anden i glaset en stund, myspys!

Måste städa å dammtorka vilket inte har blivit gjort på ett tag så hela mitt rum är jättedammigt, kanske därför jag känner mig lite förkyld just nu?

Ikväll kommer världens underbaraste å finaste lilla bestisfestis Chrissan förbi å då ska vi umgås och jobba med projektarbetet! WIE! Vet inte vad vi ska göra mer, typ snåla till oss pappas fina chipspåsar som jag lyckades charma till mig inne på Willys! Jag ska tydligen aldrig mer få följa med och handla!

I want out
to live my life alone
I want out
leave me be
I want out
to do things on my own
I want out
to live my life and to be free

1 kommentar:

Christina sa...

ikväll kommer att äga ;)