fredag 31 oktober 2008

Happy Halloween

Misstänker att jag är utan internet i skabbhamn så därför bloggar jag nu..

Har just varit med chrissan på stan, hon fick en ny fin frisyr medans jag satt och läste olika konstiga modetidningar och hade allmänt tråkigt, är dock rätt kul att se då frisörer jobbar, dom tar ju bara och drar kammen genom håret och klipper typ och sen blir det en snygg frisyr! IMPONERANDE!

Sen fick Chrissan den stora äran att kolla på medans jag piercade naveln, tyvärr fick hon nog inte riktigt den reaktionen hon förväntade sig, inte minsta lilla aj kom det från mig utan när dom var klara kollar jag på piercaren och säger "Var det där ALLT?"

Nä nu ska jag nog antingen fortsätta surfa runt på internet eller vara social med dom andra!

1 kommentar:

Christina sa...

man hade ju hört världens skräckhistrier om hur ont det gör, och sen så säger du inget. Så fräckt av dig!