tisdag 9 september 2008

So fragile

Nu ska jag äntligen sätta mig och blogga igen, har haft ont i huvudet sen i söndags så det har helt enkelt inte funnits någon ork till att göra nått, igår sov jag dessutom större delen av dagen, och natten, vaknade runt 11 tiden på morgonen, och sen somnade jag då jag såg that 70th's med pappa, vaknade senare runt halv 12 av att brorsan försökte få liv i mig och undrade om jag inte skulle lägga mig och sova i min säng..

Helgen var då iallafall jättekul, försökte döda chrissans öga med ögonfransfärg, hon är ju ändå blind på det ögat och det är väl ändå bättre att jag testar vad som händer innan jag försöker med mitt eget öga?

Det tandkrämsluktande kladdet vi smörjde in fötterna med var då iallafall grymt skönt! Måste köpa mer sånt och smörja in mina stackars plågade fötter någon fler gång!

I lördags var vi ju och shoppade i Umeå, hittade två linnen, ett par skor och annat smått och gott!

Jag och chrissan hittade en jättetrevlig butik vid namn Rut mfl. och så hittade vi en gigantisk jättetrevlig skobutik! Den måste besökas igen!
Undra om min moster har nått emot att jag flyttar till henne, det var ju faktiskt en smula roligare att shoppa i umeå än i skellefteå! Kan ju bero på att man är lite less på skellefteå?

Om man åker till en stad som är typ 15 mil bort borde man väl inte träffa sin brorsa? Men jo tydligen, stod och testade skor och så kollar jag upp och ser Micke och Emma komma gående!

Sen så bestämde jag och chrissan att vi skulle äta på max (vi orkade inte gå på subway och frasses var fullt) och vilka dyker upp där om inte Micke och Emma? Jag lovar att dom förföljde oss i smyg!

Sen söndag, måndag och idag är väl inte så mkt att skriva om, har inte hänt så mkt, legat och sett film, suttit lite vid datorn, musik.. knapprat alvedon.. Jag hatar att ha huvudvärk och de vore som kul att veta vad de berodde på! Sömnbrist var det ju uppenbarligen inte!

Vaknade på riktigt idag till Lacuna Coil's uråldriga låt Halflife lite mysig är den ju faktiskt! Texten är inte det mest positiva men hitta någon låt som finns på min mp3 som faktiskt är positiv! Att låten är bra är väl ändå det viktigaste!

It's really weird to say that here in the future
We're not living all our life
It's just what I know
We're incomplete despite of a new millennium

Wonderful to say that you'll never know when
the world
Is going to fall and that
Is all I know
We're incomplete despite of the new millennium

Inga kommentarer: