onsdag 16 juli 2008

Tisdag?

Kommer alltid på att jag ska blogga just innan jag ska sova! VARFÖR!?

Idag har det verkligen inte hänt mkt, har varit irriterad på brorsan, och han har nog varit irriterad på mig för att jag spelade Flyleaf på hög volym på morgon då han sov! Men vadå, är jag vaken så borde alla andra oxå vara det, förutom på natten för då föredrar jag att det är lugnt och att det bara är jag vaken! Natten är min egen tid då jag kan ta det lugnt och bara filosofera, och alla som känner mig vet att mina filosofier i fullt vaket tillstånd inte alltid är de seriösaste..

T.ex. mitt senaste..
Alla vet att choklad gör en lycklig, och ett antal vet även att man blir kåt av det, det är vissa endorfiner som finns i choklad som gör det!
Iallafall, om man är kåt, är man då lycklig?
Och skulle man kunna ge choklad istället för anti-depp piller till dom som mår dåligt och få dom att må bra?

Själv tror jag inte särskilt mkt på anti-depp medicin, det funkar säkert, men i längden funkar stöd och lycka från vänner och familj och även att man får känna sig bra inom något man gillar!

På lördag blir det för i övrigt att umgås med min älskade lilla bestis festis Chrissan! Om jag skulle resa ett år och bara fick ta med en endaste person så är hon ett oslagbart val, hon är min bästa vän och så hoppas jag att det förblir i många långa år! Tillslut kommer vi sitta där på ålderdomshemmet och snacka skit om dom andra tanterna, prata mode och musik, dock är det chrissan som håller koll på modet, jag bara tar på mig de mesta som är svart, lila och i vissa fall rosa eller rött!

I'll become your earth and sky
Forever never die
I'll be everything you need


2 kommentarer:

Christina sa...

naw darlin :] puss på dig ;)
vi kommer att eaga stan xD

minst en bra vän är allt som behövs för att sluta cutta sig. Men hur många behöver man för att klara av anorexi?

Anonym sa...

Nja skulle nog inte va så bra om man ersatte anti-depp med choklad, alla deppiga skulle ju bli feta då istället :S

/xkittiehx