söndag 13 juli 2008

After all, I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her

Måste erkänna att Notting hill är en av mina absoluta favoritfilmer! Den är så grymt söt, och sen har man väl tyvärr sett den så många ggr att man kan replikerna!
Satt och nötte soundtracket igår, ändå söta låtar, får man erkänna det?
Okey, nu kommer jag bli väldigt jättemobbad för det!

Idag har jag gjort så lite som möjligt under så lång tid som möjligt, t.ex.
Flummat med Malin och Staffan, Dubbelbröllop i latex ^^ övriga detaljer sparar vi!
Tur att jag har sagt att jag aldrig ska gifta mig!

Katten ska ev få kattungar, CRAP! Tyvärr så vet jag redan nu att om så är fallet så kommer hon bara ev få en unge och den kommer vara döfödd eller dö inom nått dygn, därefter kommer Cicco springa runt och skrika efter ungen, har vi riktigt otur så dör även hon, fick henne då jag var 6 år, skulle bli så grymt tomt utan henne!
Får hålla tummarna på att hon antingen inte väntar ungar/unge eller att det går bra!

Ska sticka hem till mamma nu och äta middag!

Inga kommentarer: