måndag 23 juni 2008

Skogspromenad



Nu känns det som att det var ett tag sen jag skrev, men egentligen var det bara någon dag, men det har inte hänt särskilt mkt.

Det är fortfarande fotbolls EM, Varför ska dom visa så förbannat mkt fotboll på tv? De finns faktiskt dom som verkligen inte är intresserad av det! Det är två sporter som verkligen visas på tv, och det är fotboll och hockey!

Turligt nog så är det typ bara 3 matcher kvar eller någonting!
För att fly från all fotboll som pappa såg på och jontes skitmusik som han förpestade mitt rum med så gick jag på en promenad, struntade i vars jag gick, kom dock på att jag skulle haft med mig min vanliga kamera, för det blir aldrig särskilt bra med mobilen, inte för min kamera är så bra heller! 

Har dessutom fått en låt på hjärnan vilket är hyfsat vanligt för att vara jag! Men just den låten är verkligen inte min stil! Kobojsarna - Jag vet att du vill ha mig, jag stör mig så totalt på att ha den på hjärnan!


Dagens Låt: Kobojsarna - Jag Vet Att Du Vill Ha Mig

Hej, du sitter och stirrar
Jag vet du vill ha mig
Så ställ ner ditt glas och följ med mig hem
Men du, din söta kompis, har hon någon pojkvän?
Om inte så har jag en kompis till


Inga kommentarer: