lördag 14 juni 2008

Celebrite I'm alive again!

Alla som känner mig och har sett mig sova förstår titeln, det kan tekniskt sett hända vad som helst utan att jag vaknar då jag sover riktigt djupt, för några år sen hade jag en valp i mitt rum som ställde sig och ylade och skällde (valpar låter gällt!) alla vaknade, reagerade jag? Inte precis!

Ikväll blir det Bio, vet inte vad jag ska göra innan det, Antingen skjutsar pappa in mig till stan vid 12 och då lär jag väl gå på stan och sen försöka hitta nån kompis att umgås med! Någon frivillig?
Eller så frågar jag mamma om Bosse kan köra, fast det är Fotbolls EM nu, så alla vill typ se det!

CRAP!

Aja, i värsta fall får jag ta bussen runt 5!

Bloggar senare, ska bara spöa pappa som väckte mig!



It's time to turn the page and start
And then...
Don't you think that it's time
To convince yourself it's over ?


Inga kommentarer: