torsdag 22 maj 2008

Working day 2



Morgonen började med att en MKT trött jag steg upp, gick och fixade nå lunch liknande att äta, makaroner och fiskpinnar, jag gillar de för det är eller tja SKA vara lätt att laga..

Iallafall först skulle jag ju koka makaroner eller iallafall sätta igång vattnet så de började koka, men nej då sätter jag på fel platta, stänger av den och sätter på den rätta, sen börjar jag lägga margarin i stekpannan, det smälter men börjar inte bubbla som de ska göra CRAP! inser felet! Jag har på en varm platta, men på den plattan jag hade råkat sätta på då jag skulle koka vattnet, så då var jag tvungen att sätta på plattan igen!

Resten gick faktiskt bra! Jag cyklade i världens fart (Travarna jag cyklade förbi springer garanterat segare än jag cyklade!) och kom till stallet, har mockat och släppt in å ut hästar och dreglat över sötfölet!

Fick iallafall sluta just efter 2, ska egentligen sluta 4!

1 kommentar:

Christina sa...

haha du är såå skicklig jenispenis ;) men jag gillar dig endå (A) när slutar du imorrn?
saknar dig :O!