tisdag 20 maj 2008

Snart?

Ber brorsan runt 9 att jag ska få datorn, får svaret snart.. med snart tänker jag kanske halv 10 isåfall.. men nej han väcker mig efter 11 med frågan..

"Ska du ställa väckaren imorn? Å Ville du ha datorn asså jag råkade stänga av den!"

KLART SOM FAN! på båda punkterna, jag ville ha datorn för sisådär 2 timmar sen!
Att bli väckt senare än så, ger en bara stora svårigheter att somna om! Snart betyder inte 2 TIMMAR snart är ungefär 10 MINUTER!

Aja nu är jag irriterad över min brorsa med dååålig tipsuppfattning! Han försover sig då han ska upp till skolan men likt förbannat ska han sitta uppe hela nätterna! Inser han inte kopplingen? Vissa klarar inte av kombinationen, lite sömn och vakna!
Så nu kan inte jag somna om, för först skulle jag vakna, bädda till sängen lite, ställa väckarklockan och därefter peta igång mp3'n och hålla ett samtal med han! Under den tiden vaknar man och då men en gång vaknat är de inte så lätt att somna om!

Egentligen tänkte jag skriva om:

1: Nu kan Pia sluta ha telefon terror med mig! Jag har hittat en Apu plats! Ska vara på Kågedalens stuteri! Nära och bra, och förhoppningsvis ganska lärorikt! Börjar 10-halv 11 imorgon och vet inte hur länge jag jobbar, de återstår att se! 

2: Idag var det säsongs start på Gossip Girl avsnittet var mkt intressant och slutet ännu mer intressant! Trodde de skulle bli totalt kaos för alla, och visst de blev det, men allting löste sig till slut och alla familjerna kom mycket närmare varandra!

2 kommentarer:

Shut Up and Train! sa...

Ursäkta, men tipsuppfattning (A)?

Christina sa...

grattis till apun :D jag missade avsnittet ;(
jag säger ju att du behöver en egen dator men du lyssnar inte XD