tisdag 6 maj 2008

PC Problem!

Länge sen jag bloggade senast! Datorn hemma har lagt av helt! CRAP CRAP CRAP!
Sitter nu på skolan och skyndar mig att skriva ett litet sött blogginlägg!

Programridningen igår gick rätt hyfsat! Kanske inte gjorde riktigt mitt bästa men jag var nervös och jag satsade mer på att komma ihåg programet och rida rätt väg än att verkligen kämpa för att rida så bra vägar som möjligt!
Senare på eftermiddagen hade vi hoppning hoppade en liten bana på 8 hinder.. Red ponny WIÌE!
Då jag kom hem lyckades jag ringa till skåne, dom svarade men även denna gång var hon som jag skulle prata med inne! Dock var hon på BB så hon hade väl en anledning!

Idag har de inte hänt så mkt är bara allmänt jättesegt på skolan!
Men lunchen var jättegod!

1 kommentar:

Christina sa...

haha stackars jenna xD du behöver en egen dator SNARAST!