tisdag 20 maj 2008

La Stada!

Idag har dagen förgylts med ordentlig sovmorgon vilket är grymt skönt, skäms ändå lite över att jag sover så länge!
Tog 20 över 2 bussen in till stan och umgicks med Chrissan och Stoltz! Även om jag sprang rätt förbi Stoltz!

Kom före dom in till stan så jag tog och kollade om jag hittade något intressant på H&M, hittade inget som det riktigt skrek "VILL HA" på..

På tal om kläder så kom jag just fram till att jag tycker om skor! Hittar alltid nya skor som jag tycker är intressanta, skor är ett bra sätt att visa ens personlighet! Som en vän till mig sa, "Det första jag kollar på då jag träffar en människa är skorna, för skor visar ens personlighet!"
Och jag tror jag håller med han, jag har just nu ett par vita Reebok med lila/rosa arme detaljer, lila och rosa är ju rätt "flickigt" medans arme är lite "tuffare".

Och jag tror faktiskt att det är så jag är, jag försöker sätta upp en lite tuffare sida, men egentligen är jag en liten busig mestjej. Det lyser speciellt igenom då jag ser film, med mina vänner ser jag gärna skräckfilmer men då jag är själv så ser jag gärna på Romantiska komedier och Teen movies, värsta är att jag faktiskt tycker dom är bra!

Aja nu tappade jag tråden lite, eller väldigt mycket! Läskigt nog så är jag likadan då jag pratar, jag inleder nått, måste lägga in massor med detaljer och vrida till de så innan jag kommit till saken så har jag bytt samtalsämne minst 5 ggr!

Aja tillbaks till skor!
Skor funkar alltid! Alla behöver ju skor, eller hur?
Iallafall har jag aldrig under min uppväxt varit facinerad av skor, utan jag har haft mina skor tills dom ramlat sönder! Men nu så hittar jag nya fina skor HELA tiden!

T.ex. ett par sk8 skor på stadium, tror de är Warp men jag kan ha fel! Iallafall, skorna är svarta med rosa insida, dom är riktigt fina! Men jag har just nu minst 5 par skor,

3 par Stallskor, Ridskor, Ridskor med stålhätta (genom skolan) och ett par vanliga skor
1 par inomhus skor! Alltså såna man ska ha på idrotten, fast dom börjar gå sönder men dom passar mina fötter så grymt bra! Har typ aldrig sprungit så bra i nått par skor på LÄNGE och jag använder dom utomhus! 
1 Ytterskor, Reebok mer info där uppe..

Men jag behöver just nu ett par Flipflops eftersom mina råkade ligga ute en vinter och nu har ena bandet gått av! Dom var jättesöta men jag blandningen gummiremmar och myggbett ger tydligen ärr!
Blev dessutom lite småsugen på ett par "Slip-on" skor då jag var på H&M, finns ju massor med olika färger och mönster! hur personligt som helst ju! På Stadium finns det dessutom några jättesöta såna skor! Men dom är ungefär dubbelt så dyra som dom från H&M!

"I get something out of them! When I feel bad I like to treat myself. Clothes never look any good... food just makes me fatter... shoes always fit."

1 kommentar:

Shut Up and Train! sa...

Det luktar lite plagiering här ;) detta inlägg är väldigt likt dem jag brukar skriva, särskilt när du har med ett citat i slutet ;)