tisdag 13 maj 2008

I'm so sick infected..

Vaknade i morse och kände mig helskum i halsen, konstigt tyckte jag eftersom jag brukar nästan aldrig vakna och vara irriterad i halsen utan det brukar komma sakta under en dag.. 
Men men jag tänkte inte så mkt på det utan gick och duschade och gick senare till bussen, då jag satt på bussen mot stan så kändes magen konstig som halsbränna typ, men det kändes normalt, har lätt att få problem med magen då jag är nervös och vi skulle ha nationella prov i matte, jag tycker inte om matte och nationella prov gör mig rätt stressad.

Men då jag började må riktigt illa efter lunchen och trodde jag skulle spy så jag försökte leta efter Pia eller Hanna så jag kunde fara hem men jag hittade inte någon av dom först, däremot lyckades jag träffa på en grunko som försökte peta mig i magen, jag mådde så illa så jag stängt av all form av självbehärskning så jag lyckades bitchslapa han.. inte så bra kanske, han blev ju förbannad såklart men jag kunde inte hjälpa det mådde så illa så jag helst lagt mig ner och dött!

Gick å letade Pia igen och hade tur och hittade henne i matsalen, jag måste ha sett helt crap ut eftersom hon litade på att jag faktiskt VAR sjuk så hon lät mig fara, kan tänkas att jag var helt vit i ansiktet och såg drogad ut!

Aja åkte hem, trodde seriöst jag skulle spy då jag väntade på bussen hade nästan varit skönt att göra det, bara för att slippa må illa efteråt, jag HATAR egentligen att spy finns inget jag hatar mer! Aja hem kom jag, nu mår jag rätt bra är trött och halsen strejkar, gissar på att rösten funderar på att lägga av..

Inga kommentarer: