måndag 26 maj 2008

I'm just a princess in a rockstar age


Idag har jag som tidigare dagar jobbat, ett till föl föddes natten till lördag om jag förstod det rätt! Morsan Elin hade tydligen inte behövt någon hjälp! Ett litet stoföl blev det!

Lillgrabben (se bilder i tidigare inlägg) har söta minitänder i underkäken, han råkade tugga lite på min hand idag, de kändes ändå lite!

Både småfölen har varit ute idag, i haglet vilket dom inte såg ut och tycka så bra om! De gör i och försig inte jag heller!

Fick sluta runt 3 så jag kom hem medans det var uppehåll! Inte kul att cykla hem i ösregn eller hagel precis!

Är förkyld som fan igen.. SUCK! Rösten vill inte riktigt vara på min sida hela tiden, slime som fan i halsen, får springa ut lite då och då och spotta ut de typ varje gång jag hostat mkt! Livet är inte enkelt! Har dessutom sovit 1½ timme på soffan idag! Nacken mådde inge bra av det och imorgon är det Gossip Girl! Pappa kommer ångra sitt tv köp!

Inga kommentarer: