torsdag 29 maj 2008

I can't run anymore..

Känner mig värsta fit idag! Började dagen som senaste veckan med att cykla till stallet, tar ca 10 minuter, sen har jag mockat några boxar, hjälpt till att leda hästar till och från inseminering, fick hjälpa veterinären lite t.ex. ta fram svansskydd och hålla i tomma spermiesprutor, vet inte vad det kallas egentligen, men vadå de är ju hästsperma i dom!

Slutade runt kl 1, egentligen skulle jag sluta två men jag hade jobbat så fenomenalt duktigt så jag fick sluta ännu tidigare! Så jag cyklade hem och beslutade mig för att ta en tidigare buss till stan så jag hann kolla efter en present åt chrissan, hittade dock ingen, var i stan kl 3 och mötet skulle börja 4. Runt halv 4 började jag försöka leta mig dit mötet skulle vara, var gode svårt att hitta det och jag tror jag sprang runt rätt hus ett antal ggr! VARFÖR SÄTTER DOM GATSKYLTEN 20 METER UPP?
Ska iallafall börja dela ut reklam i helgen! CHILL vet inte vad jag tjänar på det men pengar är alltid pengar!

iallafall efter mötet for jag tillbaks in till stan igen och försökte hitta en present, fortfarande ingenting! Träffade dessutom Lärar-Hanna på stan! Jag träffar hon typ alltid där! Antingen förföljer hon mig eller så är vi båda på stan väldigt ofta! 

Blev därefter upphämtad på Scandic av Chrissan och Jörgen så begav vi oss hem till Chrissan! åt jätte god middag och därefter tårta! Jag är mätt!

Sen fick jag stressgå/springa som en galning för att hinna med bussen! Motion sägs vara bra men jag vet inte om jag håller med! Var blöt i svett då jag satt på bussen och fotlederna kollapsa!

Inga kommentarer: