söndag 20 april 2008

Söndag

I torsdags kom alltså Annichen hit, det var trevlit, vi startade "helgen" tidigt med att se två skräckisar, ingen av dom var särskilt läskig först var det Death tunnel eller vad den hete och den andra var The Shining, första var helskum och The Shining var en besvikelse nästan, trodde jag skulle bli rädd och typ skita knäck i en vecka!

Sen på fredagen hängde Annic med på skolan jag tror hon håller med mig om att min skola faktiskt är helskum men va fan, jag trivs! Efter skolan tog vi som alla andra 12:an in till stan och for på Frasses och åt lunch, Jag var duktigt på att skämma ut mig totalt inne på Frasses!

Först så lyckades jag göra nått helskumt med händerna mot Annic så börjar folk stirra som fasen på mig.. 
Sen går det en stund, sitter och är allmänt skum hela tiden, sen så sitter den en jättesöt lillunge i bordet brevid som jag börjar le mot 
och sen börjar köra Tittut mot  jag kollar sen upp och ser folk sitta och stirra på mig.. igen, och då hade jag just tagit en stor
klunk Sprite så jag skratta till, höll på att få upp spriten i näsan, försöker svälja, börjar få värsta kväljningar så det lät som jag höll på att spy! YUUK!

Sen lämnar jag och Annic Frasses och går till bussen då vi kommit halvägs får jag sms av Grunko med en fråga om jag och annic är på G, hemskaste tider! Nog för vi går runt och håller handen å typ ger varann pussar å sådär så betyder det ju ingenting men tydligen lyckades vi lura i han och många andra att vi var typ tsm, drev som fan med han! I LIIKE!
Sen kvällen spenderade vi med N:et och Didrik, såg The Grudge och sjöng singstar.

Lördag umgicks vi med små missarna, sjöng ännu mer singstar och umgicks med Oskar, sen försökte vi att se 27 dresses mitt i natten, jag vaknade runt 8 i morse liggande på mobilen och datorn stod på och surrade!

Nu har iallafall Annic farit hem, kommer sakna henne!

1 kommentar:

Kohana Sky sa...

Jo din skola va typ mer mystisk än jag förväntat mig ^^ hihi

Jag kommer sakna dig också min älskling.