lördag 12 april 2008

Over the hills and far away..

Har ev. en rätt intressant Apu plats på G... i SKÅNE!
Men men, mamma sa ju att hon skulle hjälpa mig vars jag än for, att jag t.o.m fick fara till Danmark, och Skåne är ju faktiskt nästan Danmark..

Snart är det dax att sova, faktiskt, är jättetrött, håller dessutom typ på att bli sjuk tror jag, är öm på ena sidan av halsen, nån skum halsmandel lr va det nu heter som jävlas?
Dessutom har jag världens jobbigaste blämma som sitter långt bak i munnen, får typ prata/äta/dricka konstant för att det inte ska stelna och göra ont!

Var kaos här igår kväll, inte kul, Quandrapop är inte gjort för att spelas utomhus mitt i natten..

1 kommentar:

Christina sa...

crap... om du får apuplatsen måste du ju ta en lektion i skånska så du fattar vad de säger xD

angående stan... Jag vet inte. Jag behöver en ny jacka, en tunnare än skinnjackan, men en nyare än den svarta. På tisdag är vi ju 'lediga', vad sägs om då?