tisdag 8 april 2008

Nattinatt

Idag har jag suttit och typ sökt jobb, hittar tyvärr inte så mkt, hade sökt som fan om jag bara hade gått ut skolan, kan ju inte ta på mig annat än praktik och sommarjobb just nu..

Hittade seriösa drömjobb! Jag VILL inte bo kvar i Sverige!
Äh, va fan jag får lida mig genom ett år, sen slutar jag skolan och då får vi se vad som händer, även om jag längtar tills jag går ut och verkligen får mitt liv som jag vill ha det så skrämmer det mig! För tänk om man inte hittar nått jobb, inte för jag är särskilt rädd för att flytta, men ändå, vill ju hålla på med någonting jag tycker är kul och från det jobba mig uppåt!

Jag har btw köpt en ny pyjamas så nu kan inte pappa klaga på att jag hade ett hål på rumpan som han inte kunde sluta stirra på, hålig ljusblå pyjamas och svarta trosor tror jag inte passar ihop!
Men min nya pyjamas är så söt så! en t-shirt och ett par typ mjukisbyxor, så mjuka och sköna!
Självklart är det ju Hello Kitty på den! T-shirten är rosa och byxorna är röda! jag känner mig som glass!

Egentligen kanske det är lite fånigt att typ sova i t-shirt och mjukisbyxor med hello kitty på, men jag är så grymt frusen då jag sover så jag sover med 3 täcken och pyjamas och det händer att jag fryser ändå!

Aja nu ska jag typ sova, en lång dag imorgon, säger vi! FRIS ska komma och snacka med oss på skolan, myspys, Chrissan kommer kanske på skolan, och då ska vi springa runt i skinnjacka, även om min är typ jättestor på mig!

Inga kommentarer: