söndag 6 april 2008

Byebye Sweden!

Tyvärr Chrissan jag kan tyvärr inte lova dig att jag stannar i Sverige, speciellt inte då det finns så fina gårdar i USA, tänk att ha ett större stall med fina ridbanor i Californien, kanske blir lite varmt att rida ibland, men det finns fördelar! T.ex. inga förfrusna fingrar och fötter, inge snöklumpar under hästarnas små fötter, och inget halkande för små hästhovar!

http://www.buyhorseproperties.com/Monterey-Aromas-DunbartonRd.htm
Blir man inte lite smått kär i gården?

Iallafall, så egentligen borde jag sticka till mamma och äta, men jag har hällt i mig 1,5 liter cola så jag tror jag är lite hög på blandningen koffein och socker just nu, sitter och kollar på fina dregelgårdar i USA, vadå 10.000 milj SKR fixar man väl på en handvändning, kan vi då låtsas iallafall!

Ska snart ut på en promenad, iallafall då brorsan kommer hem för då har jag lovat han datorn i utbyte mot marchmallows!

2 kommentarer:

Christina sa...

jenna då ;(

Unknown sa...

haha :P så ska de låta ;)