lördag 29 mars 2008

What am I without you?

Jag har varit helt off från datorn under en mkt lång tid!
Var hos min älskade bestis festis Chrissan nästan hela veckan, for dit i Tisdags och kom hem igår.
Hennes farmor, farfar och pappa har typ övergött mig, har just vaknat och är långt ifrån hungrig!

Men jag hade iallafall jätte trevligt där!
Jag och Chrissan inledde med att gå på en mkt spårad promenad på skoterspår som inte riktigt höll våran tyngd och Chrissan tyckte jag gick för fort, som vanligt, sen lyckades jag skjuta luftgevär åt rätt håll och träffade rätt sak (en ölburk)
Jag och vapen kan vara lite småfarligt, iallafall soft air gun!

Funderar på att vara duktig idag och gå på en fin liten promenad, eller lång skulle inte sitta fel, men medans jag funderar på det så ska jag bara sitta här hemma och chilla!

Inga kommentarer: