måndag 31 mars 2008

Poni!

Idag har jag motionerat duktigt, två ridpass Dressyr - Storhäst + Hoppning - Ponny
Jag föredrar faktiskt hoppning, tror jag aldrig varit rädd då jag hoppat och jag har aldrig varit seriös nog att verkligen kämpa på med dressyr, 
men å andra sidan så föredrar jag fart i det mesta jag gör..

Sen gick jag till bussen vilket tar ca 10-15 minuter, åkte hem till mamma och åt middag och busade med världens underbaraste och gulligaste Doris, som för i övrigt var väldigt pussglad!
Sen gullade jag lite med kattungarna, dom är så grymt söta! Ungefär 3 veckor nu, senast jag såg dom hade dom knappt öppnat ögonen!

Sen efter att jag varit där en stund så gick jag hem till pappa ca 2 km och satt och snackade med mkt roligt folk, och hittade en sida där dom förklarade hur man skulle sjunga, intressant, tror inte det lät nå bättre hur jag än försökte!

Sen for jag ut på en till promenad + Sprang lite sista biten jogging mellan två lyktstolpar, ökade och sprang i lite högre tempo mellan dom två och så rullade det på sådär ungefär 3 ggr sen satt jag mig och såg American Pie Beta House, smygporr film!

Dagens Låt: So I Thought - Flyleaf

Inga kommentarer: