söndag 30 mars 2008

Nightmares´?

Inatt hade jag en helskum dröm, det var en blandning av The Ring, Omen, Skolan och stan..
Jag befann mig i ett ganska stor hus, och nedanför huset på samma tomt så stod det en litet hus, typ en röd gammal stuga, jag var med min bror och folk jag inte har nån aning om vilka dom var, men dom fanns med i drömmen och då kände jag dom..

genom dörren till den där stugan gick Samara, men man han aldrig se henne riktigt, bara en svarthårig liten tjej med vit klänning, men hon lämnde efter en dimma på bron till stugan och min bror frågade mig om man inte skulle dö om man såg Samara, jag förklarade att man inte dog av att se henne, utan att man dog om man sett filmen, sen helt plötsligt befann jag mig mitt på torget i stan och Dreamhack var i full gång..

Sen minns jag inte vad som hände, för jag vaknade, komiskt nog så var jag inte precis rädd..

Inga kommentarer: