tisdag 18 mars 2008

G.L.A.M.O.R.O.U.S

Är hemma idag oxå och vilar upp mig, och ska försöka äta normal lunch och middag, sen imorgon blir det skola, faktiskt så längtar jag, inte för det är helt fel att vara hemma, så länge man får må bra så, men jag tycker om att träffa mina vänner!

Sen så blir det ju bara 1½ dag i skolan, sen får jag påsklov!
Påsklov betyder godis, godis och lite mer GODIS

Jag är smått beroende av godis, det är inte bra!

Ikväll blir det att ladda hem Gossip Girl igen, eller gå till mamma och låna en tv där, för jag ska se det! Min familj anser att tisdagar är skapade för att se på Hockey, och jag tycker dom är till för att se Gossip Girl och det krockar ganska ordentligt och det är pappa som äger tv'n! DAMN!

Har suttit och lyssnat på Fergie idag, även om det inte är riktigt min typ av musik så gillar jag faktiskt vissa av hennes låtar, typ London Bridge och Glamorous!

Men nu sitter jag och lyssnar på 12 Stones, dom är bättre, Paul McCoy har så grymt mysig röst! Ett klart musiktips för dom som inte hört dom!

Pssst, dessutom var han inte bara LITE söt för några år sen!

Inga kommentarer: