onsdag 7 juli 2010

So I guess we're back to us, so cameraman, swing the focus

Skulle ju jobba idag, for dit trots att jag hade ont i magen med förhoppning om att det skulle släppa men efter att ha suttit där i en halvtimme och bara fått mer och mer ont i magen, satt och svettades för det var kokhett ute samtidigt som jag hade gåshud av att magen gjorde så helvetiskt ont så tog jag beslutet att gå hem, nu har det blivit lite bättre efter toabesök och mat även om magen just nu bubblar och inte känns helt 100..

Vill ju äta min Ben & Jerrys men den vågar jag ju inte då magen är så här även om jag tar Lactrase så är ju ändå inte glass och brownies i stora mängder särskilt bra för någons mage!

Har mestadels bara tagit det lugnt och legat och snarkat, inte för jag vet om jag brukar snarka, ni som vet, gör jag de? Iallafall svart t-shirt och jeans passar inte att sova i under ett duntäcke mitt i sommaren en varm eftermiddag!

Så har jag lekt lite med kameran, idag blev det katten som fick bli plågad av kameran, man tager vad man haver säger man väl? Hon verkade inte allt för nöjd om det inte vore för att jag vet hur hon låter då hon löper så skulle jag säga till pappa att hennes namn inte passar henne: Cicciolina!


Min katt kör "jag har aldrig" iallafall om man ska tro kortet som ligger framför henne!


Vet att fokusen ligger fel, men har ju inte riktigt lärt mig än! 

Inga kommentarer: