torsdag 25 mars 2010

Give us life again cause we just wanna be whole..

Det finns vissa saker jag funderar på!
T.ex. varför man ska utsätta sig för att rida stor häst! Red Ville idag, och nu är jag sådär extremt jätte trött i hela kroppen att jag bara vill sova! Vilket jag iofs ska göra! I slutet av ridpasset så orkade jag knappt ens ta tag i tyglarna!

Tacka vet jag ponny! Bara det att jag är en smula för lång och dessutom för "gammal" för ponny, om man någonsin blir för gammal? Är ju bara tävlingar som man inte får starta i, och det får man ju iofs ändå, om det ser propertionerligt ut och man har hästlicens så får man starta bland dom stora pollarna..

Imorgon blir det att vara Dora-do vakt tills på lördag, vi ska ha kul och mysa och busa i massor! Sen får vi väl se vad som händer resten av helgen, kom ju hem från Grunko idag och for dit i fredags så kanske är dags att vara hemma nu?
Har i övrigt kommit fram till att jag lever i en kappsäck, och oftast syns det i mitt rum, jag river ut hela rummet då jag ska packa för att fara till Grunko, och sen då jag kommer hem så får min väska akut magsjuka och spyr ut grejerna över hela golvet!
Kanske är det dags att städa imorgon på förmiddag? Eller senare i helgen!

Inga kommentarer: