lördag 5 december 2009

I decided long ago, never to walk in anyone's shadows

Min morgon var grymt jäkla kass! Ni vet såndär morgon då man bara borde skita i allt och dra täcket över huvudet igen! Först vaknade jag och stressade upp mig och trodde jag försovit mig, men nej då det hade jag inte så då gjorde jag misstaget att ställa om alarmet på mobilen, det skulle jag INTE ha gjort, för då försov jag mig ju!

Vaknade ca 20-25 minuter innan bussen skulle gå och var tvungen att duscha, gick ner i källaren och tänkte att kläderna pappa tvättade igår och dom enda rena kläder jag hade skulle vara torra, men nej dom var fortfarande blöta, slänger in dom i torktumlaren, går och duschar i våran extremt varma (not) dusch, så går jag och hämtar kläderna som fortfarande inte är helt torra så det var bara att hålla god min och dra på sig kläderna och gå till bussen!

Turligt nog så slutade min otur där, var rätt lugnt på Kompetenstorget, vi skulle berätta historier, och jag gillar ju otroligt nog inte att prata inför folk, vem kunde tro det med tanke på hur mycket jag babblar i vanliga fall? Gick iallafall rätt bra med tanke på att jag kom på vad jag skulle säga på plats!

Sen gick jag på stan en stund, skulle egentligen vänta på bussen som gick 12 och kolla om jag hittade nå julklappar, men hamnade på travet och for på ett kort "studiebesök" hos Grunko, jag var jätte duktig på travhästens huvudlagsdelar! Jag visste då vad uppkäk var iallafall, och Grunko, Quetcho heter i min värld KETCHUP varesig han vill eller inte!  

Sen for jag till Malin och tjollrade med hon och Warro, vi såg Resident Evil, minns inte vad den hete mer men den var roande, tuffa skumma blodiga mördar Dobermanns!

Så har jag även varit hemma hos mamma, ätit godis och sett idol, köpte dessutom en Chokladkalender i stan!

2 kommentarer:

Christina sa...

Har för mig att dbbermanns finns med i två av R.E-filmerna. Dels den när hon ska rädda en liten tjej i en skola xD (första eller andra filmen) och sedan även i tredje...

JeayL sa...

Det var då hon skulle rädda flickan i en skola!