torsdag 23 april 2009

I'm gonna live forever

Har ju som sagt varit på skolan idag, höll seriöst på att somna på engelskan fast iofs så är det ju rätt tråkiga lektioner iallafall då man ska sitta å lyssna på nå texter! Roligare då vi ska diskutera skumma grejer, eller typ då vi har nå lekar av något slag!

Åkte 2:an, där vi satt 4 hästare och 1 Chrissan och pratade om allt och alla, inget ovanligt! Sen följde jag med Tora på Gallerix och sen gick vi på Ica och var allmänt onyttiga, jag köpte gifflar och en powerade åkte sen hem och var inte vaken mycket mer än en timme då jag kom hem, hann dricka upp min powerade och sen somna jag runt 17-18 och vaknade inte fören 23 något säger mig att jag har lite smått sömnbrist!

Nu ska jag lyssna klart på Fame och sen peta igång Juno och sova å sen får vi se när jag vaknar till liv igen!

'Cause it's nine in the afternoon
Your eyes are the size of the moon
You could 'cause you can so you do
We're feeling so good
Just the way that we do
When it's nine in the afternoon

Inga kommentarer: