söndag 26 april 2009

I only want sympathy in the form of you crawling into bed with me

Vaknade typ tidigt idag även om jag sovit heludda! Min dygnsrytm är helt screwed då jag skulle ju sova ut, men det slutade med att jag sov en hel eftermiddag och sen 2-3 timmar under två tillfällen under tors-fredag natt för jag hade så förjävligt ont i magen!

Iallafall, har varit hemma på morgon, lekt med pappas pulsmätare om inte pulssaken mäter helt åt helvete fel så har jag en vilopuls på 53-54 slag nått och det ska tydligen vara rätt hyfsat men jag har som ingen aning har inte lekt med såntdär förr, kanske ska ta och "låna" det av pappa och börja träna var ju som intressant att se hur pulsen höjdes och sänktes på kort tid beroende på vad man gjorde!

Har varit hos mamma och tagit hand om katterna och spelat My horse & me 2, det var typ roande, terrängritt var ju helt klart min grej! Fast i spelet säger dom Distansritt och det är ju som en helt annan sport! Men men, jag var nästan bra på spelet, eller allmänt urkass!

Har även varit hos min morbror, blev ihjälskrämd av hans sambo å deras granne var nån video där man skulle studera en bil som körde å så huxflux hoppade det fram nått "spöke" och jag är jättekänslig för saker som bara dyker upp så jag slängde mig typ bak i stolen jag satt i, slog händerna för ögonen och skrek, och ja, jag blev utskrattad, så hjälpte jag pappa att spela bowling på WII, jag hade typ en bra dag på Wii bowlingsfronten! Sen körde vi Singstar, dom hade köpt sånadär nya trådlösa singstar microfoner, funkade jättefint, tycker nästan det var klarare ljud i dom och dessutom så var det väldigt praktiskt att inte ha nå sladdar som trasslar ihop sig då man ska skicka runt microfonerna! Att dom inte kom på det tidigare?

Nu ska jag då snart sova, är supertrött och ska verkligen försöka sova länge!

Oh well I don't mind, if you don't mind.
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you go, can you read my mind?


Ja, jag är fortfarande helt beroende av Read My Mind - The Killers. Jag har helskum musiksmak just nu, några av dom låtar som toppar listan på mest spelade just nu är enligt Spotify

Kryptonite - 3 Doors Down
Prelude 12/21 - AFI
I Don't Care - Fall Out Boy
The Bad Touch - Bloodhound Gang
Die Romantic - Aiden
Norwegian Lovesong - Leaves' Eyes
The Way I Loved You - Taylor Swift
Crush - Jennifer Paige
Hallelujah - Jeff Buckley
Our Song - Taylor Swift


Något säger mig att jag har haft en väldigt skum period, En blandning av anti-kärlekslåtar med romantiska låtar eller bara rent allmänt ironi i form av musik!

Inga kommentarer: