söndag 23 mars 2008

Barely warm in my bed

Dax att sova, idag har jag inte gjort någonting, även om jag faktiskt sa att jag jag skulle gå ut på en promenad!

Jag och pappa såg Lady in the water, helskum film, men inte lika skum som Lake house var som vi såg igår!

Varför ska man börja känna sig hungrig då det är dax att sova, har inte varit hungrig på hela dagen, magen får nog vänta med att få något i sig tills imorgon, hoppas den inte protesterar!

Imorgon lovar jag mig själv att jag ska gå på en promenad, så länge det inte är snöstorm!

Dagens Låt: Feel For You - Nightwish



You were my first love
The earth moving under me
Bedroom scent, beauty ardent
Distant shiver, heaven sent
I'm the snow on your lips
The freezing taste, the silvery sip
I'm the breath on your hair

This one is for you for you
Only for you
Just give in to it never think again
I feel for you



Inga kommentarer: